IMSI De­sign, vý­vo­jář soft­wa­ro­vých CAD ře­še­ní, vydal Tur­bo­CAD 2024.1, včet­ně verzí Pla­ti­num, Pro­fes­si­o­nal, De­lu­xe a De­signer pro stol­ní po­čí­ta­če se sys­té­mem Win­dows. Tým Tur­bo­CA­Du vy­tvo­řil tento ná­sled­ný Ser­vi­ce Pack. Zá­va­zek IMSI De­sig­nu po­sky­to­vat špič­ko­vé ná­vr­hář­ské ná­stro­je je z ba­líč­ku Tur­bo­CAD 2024.1 Ser­vi­ce Pack pa­tr­ný. Nejen­že za­vá­dí Tur­bo­CAD Co­pi­lot, ale také ob­sa­hu­je četná vy­lep­še­ní, více než 50 oprav chyb a kri­tic­ké ak­tu­a­li­za­ce pro údrž­bu.

 

CAD­ser­vis, jako vý­hrad­ní zá­stup­ce spo­leč­nos­ti ZW­SOFT u nás, in­for­mu­je o při­pra­vo­va­ném zdra­že­ní li­cen­cí a up­gra­dů ZW­CA­Du od 1. ledna 2025. Vý­rob­ce zvýší cenu up­gra­dů a no­vých li­cen­cí cca o 30 % (hlav­ně verze ZWCAD Pro­fes­si­o­nal). Nově budou také draž­ší up­gra­dy star­ších li­cen­cí, a to od verze ZWCAD 2022 a nižší. ZW­SOFT chce po­sky­to­vat ještě kva­lit­něj­ší ZWCAD a roz­ši­řu­je vý­vo­jo­vý tým a spo­lu­prá­ci s dal­ší­mi vý­rob­ci nad­sta­veb pro ZWCAD.

 
 

Nová verze na­bí­zí vy­lep­še­ní 3D mo­de­lo­va­cí­ho jádra, nové mož­nos­ti u tvor­by šrou­bo­vi­co­vých ploch, pod­po­ru re­ál­ných 3D zá­vi­tů, dále byly pro­ve­de­ny změny u chyt­ré­ho kóto­vá­ní a u vy­tvá­ře­ní 2D do­ku­men­ta­ce ze 3D. Tě­le­sa vy­tvo­ře­ná jako šrou­bo­vi­ce (ro­ta­cí a sou­čas­ným vy­ta­že­ním) jsou de­fi­no­vá­na ob­ry­sem v ro­vi­ně ski­co­vá­ní. Nová verze má více in­tu­i­tiv­ní pří­stup k de­fi­ni­ci šrou­bo­vic a ke ski­co­vá­ní ob­rysů vy­tvá­ře­jí­cích šrou­bo­vi­ci.

 

Vědci z Fa­kul­ty elek­tro­tech­nic­ké (FEL) ČVUT a od­bor­ní­ci z Vý­zkum­né­ho a zku­šeb­ní­ho le­tec­ké­ho ústa­vu budou spo­lu­pra­co­vat s glo­bál­ní bez­peč­nost­ní a le­tec­kou spo­leč­nos­tí Lock­he­ed Mar­tin na pod­po­ře aka­de­mic­ké­ho vý­zku­mu bez­pi­lot­ních pro­střed­ků s vy­so­kou ma­né­v­ro­va­tel­nos­tí schop­ných létat v ma­lých výš­kách v blíz­kos­ti pře­ká­žek bez glo­bál­ní na­vi­gač­ní pod­po­ry.

 

Gart­ner zve­řej­nil se­znam hlav­ních tech­no­lo­gic­kých tren­dů pro rok 2025. Své zá­vě­ry ana­ly­ti­ci před­sta­vi­li během Gart­ner IT Sym­po­si­um/Xpo v Or­lan­du na Flo­ri­dě ve dnech 21. – 24. října 2024. Le­toš­ní hlav­ní stra­te­gic­ké tech­no­lo­gic­ké tren­dy za­hr­nu­jí im­pe­ra­ti­vy a ri­zi­ka umělé in­te­li­gen­ce, nové hra­ni­ce vý­po­čet­ní tech­ni­ky a sy­ner­gii člo­vě­ka a stro­je.

 

Téměř dvě de­se­ti­le­tí tr­va­jí­cí spo­lu­prá­ce mezi Ho­ney­well Ae­rospa­ce Tech­no­lo­gies a ame­ric­kou fir­mou Ansys, která se za­bý­vá si­mu­lač­ním soft­warem, po­má­há uvá­dět tech­no­lo­gie na trh. Díky to­mu­to part­ner­ství se Ho­ney­wellu po­da­ři­lo zkrá­tit dobu kon­strukč­ních cyklů mo­to­rů ts při­bliž­ně o 30 % a sní­žit množ­ství ma­te­ri­á­lů po­u­ží­va­ných při kon­struk­ci zku­šeb­ních za­ří­ze­ní.

 

Le­toš­ní roč­ník SPS – Smart Pro­du­cti­on So­lu­ti­ons, který je vr­cho­lem ka­len­dá­ře au­to­ma­ti­zač­ní­ho prů­mys­lu na konci roku, se bude konat v No­rim­ber­ku ve dnech 12. – 14. lis­to­pa­du 2024. Již více než tři de­se­ti­le­tí na­vště­vu­jí tuto plat­for­mu pro me­zi­ná­rod­ní úspěch vy­sta­vo­va­te­lé a po­ten­ci­ál­ní zá­kaz­ní­ci z ce­lé­ho světa. A jsou všech­ny dů­vo­dy oče­ká­vat, že se letos bude opa­ko­vat.

 

Co­o­kie­cad, spo­leč­nost za­bý­va­jí­cí se 3D tis­ko­vý­mi vlák­ny a de­signem, před­sta­vu­je nové fle­xi­bil­ní 3D vlák­no TPU 95A. To před­sta­vu­je novou ka­pi­to­lu pro newy­or­skou spo­leč­nost, zná­mou svými ba­rev­ný­mi, pruž­ný­mi fi­la­men­ty a uži­va­tel­sky pří­vě­ti­vým on­li­ne de­signo­vým soft­warem. TPU 95A od Co­o­kie­ca­du je měkký, pruž­ný a pevný ma­te­ri­ál.

 

Al­tair ozna­mu­je spo­lu­prá­ci s Mo­ti­vem, fir­mou za­mě­ře­nou na vývoj pro­duk­tů v ob­las­ti mo­bi­li­ty, ener­ge­ti­ky, ze­mě­děl­ské tech­ni­ky a le­tec­tví. Mo­ti­vo vy­u­ží­vá kom­bi­na­ci in­že­nýr­ské­ho po­ra­den­ství a soft­wa­ru Al­tai­ru k tomu, aby po­moh­la po­kro­čit or­ga­ni­za­cím v le­tec­kém a kos­mic­kém prů­mys­lu. Al­tair má dlou­ho­le­tou tra­di­ci v po­sky­to­vá­ní pod­po­ry zá­kaz­ní­kům v le­tec­kém a kos­mic­kém sek­to­ru při vy­tvá­ře­ní bez­peč­něj­ších, lep­ších a udr­ži­tel­něj­ších le­ta­del.

 

Mo­bi­le In­dustrial Ro­bots (MiR), prů­kop­ník spo­leč­nos­ti v ob­las­ti au­to­nomních mo­bil­ních ro­bo­tů (AMR) uvádí MiR Fleet En­ter­pri­se, šká­lo­va­tel­nou, fle­xi­bil­ní a bez­peč­nou soft­wa­ro­vou plat­for­mu pro sprá­vu ro­bo­tic­kých flo­til. Nový soft­ware je na­vr­žen tak, aby op­ti­ma­li­zo­val cel­ko­vé pra­cov­ní po­stu­py při ma­ni­pu­la­ci s ma­te­ri­á­lem a zvý­šil pro­duk­ti­vi­tu. MiR Fleet En­ter­pri­se upevňuje po­zi­ci MiR jako „jed­no­ho kon­takt­ní­ho místa“ pro in­ter­ní lo­gis­ti­ku a ma­ni­pu­la­ci s ma­te­ri­á­lem.

 

Na vir­tu­ál­ní kon­fe­ren­ci De­sign & Si­mu­lati­on Sum­mit, která se koná 31. října, se do­zví­te, jak může si­mu­la­ce­mi ří­ze­ný návrh při­nést sku­teč­né ob­chod­ní vý­ho­dy a zlep­šit hos­po­dář­ské vý­sled­ky. Pod­ni­ky se při ře­še­ní slo­ži­tých tech­nic­kých otá­zek spo­lé­ha­jí na in­že­nýr­ské si­mu­la­ce, ale jen zříd­kakdy mají sys­tém, který by kvan­ti­fi­ko­val a do­ku­men­to­val je­jich pří­no­sy. Proto může hro­zit, že od­bor­ní­ci a ná­stro­je pro si­mu­la­ci budou vní­má­ni jako cíle pro sni­žo­vá­ní ná­kla­dů.

 

Bent­ley Sys­tems ve dnech 8.–9. října ve Van­cou­ve­ru uspo­řá­da­la už 20. roč­ník udí­le­ní cen Year in In­fra­stru­ctu­re and Going Di­gi­tal Awards, které jsou často na­zý­vá­ny „Oska­ry za in­fra­stru­k­tu­ru“. Přes 300 účast­ní­ků z ce­lé­ho světa na­vští­vi­lo kon­fe­ren­ci osob­ně a více než 1000 se jich zú­čast­ni­lo pro­střed­nic­tvím ži­vé­ho pře­no­su.

 
Začátek Předchozí Další Konec

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10