
Český výrobce otopných těles Korado spustil nový web. Kromě technických dat, která jsou důležitá pro odborníky je na webu i inspirace pro nákup klasických i designových otopných těles, konvektorů či větracích jednotek, ale také kontakt na prodejce. Původní web byl pojatý technicky se zaměřením především na B2B a odborníky – důkladnou analýzou ale bylo zjištěno, že i pro ně je mnohdy orientace složitá.
V rámci modernizace webu tedy došlo ke zjednodušení cesty k informacím, a to nejen pro odborníky, ale také pro koncové zákazníky. Cílem změny webu bylo maximálně zjednodušit doposud složitou navigaci, zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit zákaznickou zkušenost. Osvědčené a hojně využívané funkčnosti byly zachovány, a navíc přibyly další, které se v rámci výzkumu ukázaly jako přínosné pro všechny cílové skupiny.
Nový průvodce výběrem produktu
Novinkou na webu je přehledný průvodce, který laikům i odborníkům pomůže při jednotlivých krocích výběru. Zákazníci se také mohou inspirovat hotovými realizacemi obývacích a dětských pokojů, ložnic, kuchyní, koupelen i kanceláří.
Nový web pro společnost KORADO vytvořila digitální agentura BlueGhost.
Více na www.korado.cz.