Centric Software, poskytující řešení pro řízení životního cyklu produktů (PLM), oznámil své partnerství se Carrefourem, jedním z předních světových prodejců potravin. Centric Software poskytuje nejpokrokovější podniková řešení pro plánování, formulaci, vývoj, pořizování, výrobu a prodej výrobků spotřebního zboží v oblasti potravin a nápojů, potravinářství a maloobchodu, aby bylo možné dosáhnout strategických a provozních cílů digitální transformace.
Carrefour v rámci svého poslání učinit své výrobky cenově dostupné a přístupné pro každého a podpořit své strategické cíle do roku 2026 zaměřuje své úsilí na vybudování špičkové digitální maloobchodní společnosti. Projekt se zaměří na země G6 v Evropě: Francie, Španělsko, Itálie, Benelux, Rumunsko a Polsko.
Carrefour pro vytvoření této nové digitální maloobchodní společnosti, posílení své nákupní strategie a zefektivnění procesů důkladně hledal PLM řešení.
Po prozkoumání mnoha řešení si Carrefour vybral Centric PLM jako základ pro podporu svých ambiciózních strategických cílů do roku 2026. Osvědčený široký funkční záběr Centricu pro potraviny a produkty HPC (Home and Personal Care) a uživatelsky přívětivé prostředí, modulární a flexibilní řešení a robustní technický základ byly vlastnosti, které vedly k rozhodnutí Carrefouru.
Díky Centric PLM jako základu své digitální transformace bude Carrefour pokračovat ve zpřístupňování kvalitních služeb, výrobků a potravin všem, a to napříč všemi kanály.
Další informace o Carrefour Group najdete na www.carrefour.com.