Cent­ric Soft­ware, po­sky­tu­jí­cí ře­še­ní pro ří­ze­ní ži­vot­ní­ho cyklu pro­duk­tů (PLM), ozná­mil své part­ner­ství se Car­re­fou­rem, jed­ním z před­ních svě­to­vých pro­dej­ců po­tra­vin. Cent­ric Soft­ware po­sky­tu­je nej­po­kro­ko­věj­ší pod­ni­ko­vá ře­še­ní pro plá­no­vá­ní, for­mu­la­ci, vývoj, po­ři­zo­vá­ní, vý­ro­bu a pro­dej vý­rob­ků spo­třeb­ní­ho zboží v ob­las­ti po­tra­vin a ná­po­jů, po­tra­vi­nář­ství a ma­lo­ob­cho­du, aby bylo možné do­sáh­nout stra­te­gic­kých a pro­voz­ních cílů di­gi­tál­ní trans­for­ma­ce.

Car­re­four v rámci svého po­slá­ní uči­nit své vý­rob­ky ce­no­vě do­stup­né a pří­stup­né pro kaž­dé­ho a pod­po­řit své stra­te­gic­ké cíle do roku 2026 za­mě­řu­je své úsilí na vy­bu­do­vá­ní špič­ko­vé di­gi­tál­ní ma­lo­ob­chod­ní spo­leč­nos­ti. Pro­jekt se za­mě­ří na země G6 v Ev­ro­pě: Fran­cie, Špa­něl­sko, Itá­lie, Be­ne­lux, Ru­mun­sko a Pol­sko.

Car­re­four pro vy­tvo­ře­ní této nové di­gi­tál­ní ma­lo­ob­chod­ní spo­leč­nos­ti, po­sí­le­ní své ná­kup­ní stra­te­gie a ze­fek­tiv­ně­ní pro­ce­sů dů­klad­ně hle­dal PLM ře­še­ní.

Po pro­zkou­má­ní mnoha ře­še­ní si Car­re­four vy­bral Cent­ric PLM jako zá­klad pro pod­po­ru svých am­bi­cióz­ních stra­te­gic­kých cílů do roku 2026. Osvěd­če­ný ši­ro­ký funk­č­ní záběr Cen­t­ricu pro po­tra­vi­ny a pro­duk­ty HPC (Home and Per­so­nal Care) a uži­va­tel­sky pří­vě­ti­vé pro­stře­dí, mo­du­lár­ní a fle­xi­bil­ní ře­še­ní a ro­bust­ní tech­nic­ký zá­klad byly vlast­nos­ti, které vedly k roz­hod­nu­tí Car­re­fou­ru.

Díky Cent­ric PLM jako zá­kla­du své di­gi­tál­ní trans­for­ma­ce bude Car­re­four po­kra­čo­vat ve zpří­stupňování kva­lit­ních slu­žeb, vý­rob­ků a po­tra­vin všem, a to na­příč všemi ka­ná­ly.

Další in­for­ma­ce o Car­re­four Group na­jde­te na www.carrefour.com.