Centric Software oznámil, že značka Cotopaxi, uhlíkově neutrálně certifikovaná B Corporation, si vybrala Centric PLM pro zvýšení efektivity a růstu. Centric Software poskytuje nejinovativnější podniková řešení pro plánování, navrhování, vývoj, získávání, oceňování a prodej produktů, jako jsou oděvy, móda, domácnost, obuv, sportovní zboží, spotřební elektronika, kosmetika, potraviny a nápoje a luxus, aby bylo možné dosáhnout strategických a provozních cílů digitální transformace.
Cotopaxi byla založena v roce 2014 a sídlí v Salt Lake City. Vytváří outdoorové vybavení, které má pomoci zmírnit extrémní chudobu, pohnout lidi k dobrým skutkům a inspirovat k dobrodružství. Strategie značky se sociálním dopadem využívá také odpovědného získávání zdrojů a výrobních postupů v celém dodavatelském řetězci.
Centric PLM umožní Cotopaxi sledovat různé materiály a tovární certifikace. Platforma umožní značce prezentovat zodpovědné, recyklované nebo znovu použité materiály v každém výrobku, a protože je společnost certifikovaná B Corporation, bude moci vedení získávat relevantní data pro účely reportingu.
Všechny informace, které vznikají v Centric PLM, se přenášejí do 20 dalších firemních systémů včetně Google Analytics, Shopify, ERP, prodejního nástroje, nástroje pro značku, marketingového nástroje, nástroje pro alokaci a různých nástrojů pro reporting. Existuje mnoho možností, jak data využít – od vyhodnocení celkové prodejní výkonnosti kategorie až po určení nejlepších a nejhorších výsledků. Vzhledem k tomu, že tyto informace budou integrovány do různých platforem a systémů, bude Cotopaxi moci flexibilně získávat jakékoli požadované informace na jednom místě.
Další informace o Cotopaxi naleznete na www.cotopaxi.com.