
Arnold je vyspělý ray tracingový renderer Monte Carlo, který se používá k vykreslování realistických 3D postav, fotorealistických návrhů a složitých scén pro film a televizi, hry a projekty vizualizace návrhů. Může pracovat na operačních systémech Linux, Windows a macOS. Od roku 1998, kdy vyšla první verze, přináší Arnold špičkové aktualizace, které pomáhají vykreslovat rychleji a flexibilněji.
Vývojáři se i nadále zaměřují na to, abychom přinášeli výkonné, ale snadno použitelné vykreslování, aby uživatelé mohli dosahovat krásných a předvídatelných výsledků.
Arnold 7.2.3 je oficiálně dostupný od 9. srpna 2023 a slibuje vylepšené vykreslování na GPU, nativní podporu Apple Silicon v softwarové aplikaci Houdini pro 3D animaci vyvinuté společností SideFX, vylepšený shader vzdálenosti a stavu, vylepšení USD (neplést si s US $) a další. Arnold 7.2.3.1 také obsahuje důležitou opravu licencí pro Windows a macOS (v Linuxu problém nebyl).
Další informace naleznete na tomto odkazu.