Světový výrobce navigací Mio oznámil spuštění nové verze svých firemních internetových stránek - www.mio.com. Přepracované stránky se mohou pochlubit lepší funkčností a mnoha výhodami pro návštěvníky, mezi něž patří zjednodušené hlavní menu s odkazy na nejužitečnější stránky, obohacený firemní produktový obsah a služby v rámci sociálních sítí, s jejichž pomocí mohou uživatelé přímo komunikovat se společností Mio. Důraz je kladen na snadné používání – jakmile se návštěvníci připojí, vidí nejaktuálnější zprávy a najdou vše potřebné přímo na první stránce. Nemarní tedy čas, nemusejí proklikávat mnoha stránkami a hledat v moři informací. Podle interního průzkumu společnosti Mio vyhledávají návštěvníci stránek nejčastěji tři služby: „Podpora”, „Produkt” a „E-shop”; proto tedy služby viditelné v hlavním menu navedou návštěvníky na domovské stránky přímo k těm nejrelevantnějším informacím.
Návštěvníci, které zajímají informace o společnosti Mio, se mohou prostřednictvím sekce „O společnosti Mio” dozvědět leccos ze zákulisí značky. V sekci „Tiskové oddělení” se nachází bohatší tiskové zprávy, archiv cen & recenzí a pravidelné měsíční bulletiny. Obrázky produktů mohou být staženy ze sekce „Mediální galerie”.
Na své internetové stránky firma Mio rovněž zařadila veškeré webové nástroje, které uživatelé potřebují k vzájemné interakci na komunitních serverech/stránkách, například oblíbený Twitter, Flickr, Digg a blogy se značkou Mio. Krom těchto nástrojů společenských sítí se uživatelům mohou aktuální zprávy o společnosti rovněž stahovat prostřednictvím RSS služby.
V celé řadě on-line kampaní se společnost Mio zaměřila na on-line marketing. Jde například o spuštění firemního blogu společnosti Mio na sklonku loňského roku, hostování virtuální road show v březnu, v květnu a u příležitosti konání veletrhu Computex, obnovení členského programu prostřednictvím nově spuštěné služby Mio Advantage a rovněž spuštění blogu Mio Travel.
Nová verze stránek se zatím týká globální internetové stránky firmy, do konce roku projdou změnami také regionální stránky.
Na své internetové stránky firma Mio rovněž zařadila veškeré webové nástroje, které uživatelé potřebují k vzájemné interakci na komunitních serverech/stránkách, například oblíbený Twitter, Flickr, Digg a blogy se značkou Mio. Krom těchto nástrojů společenských sítí se uživatelům mohou aktuální zprávy o společnosti rovněž stahovat prostřednictvím RSS služby.
V celé řadě on-line kampaní se společnost Mio zaměřila na on-line marketing. Jde například o spuštění firemního blogu společnosti Mio na sklonku loňského roku, hostování virtuální road show v březnu, v květnu a u příležitosti konání veletrhu Computex, obnovení členského programu prostřednictvím nově spuštěné služby Mio Advantage a rovněž spuštění blogu Mio Travel.
Nová verze stránek se zatím týká globální internetové stránky firmy, do konce roku projdou změnami také regionální stránky.