Engine HOOPS Visualize 2019 nově podporuje PBR (Physically based rendering – vykreslování na fyzikálních základech), jež zaručuje realističtější, konzistentnější a předvídatelnější výsledky. V současné době je PBR určeno jen pro zobrazování, ale koncem roku bude uvolněn přístup do funkcí PBR API. Navíc HOOPS Visualize 2019 podporuje zobrazení 30 nejpoužívanějších CAD formátů pomocí HOOPS Exchange, a to včetně souborů Autodesk Revitu pro BIM aplikace a FBX pro AR a VR.

Aplikace rozšířené reality nyní s využitím nástrojů pro mobilní platformy dovedou rozpoznat povrchy (zdi, stoly apod.) bez nutnosti tisku QR kódu a jeho umístění na povrch. V rámci modelů budov nebo továren lze využít při jejich procházení VR teleport pro navigaci z jednoho místa na jiné. Rovněž je možné nyní určit, které GPU má která aplikace využít. Výrazných vylepšení se dočkal i mechanismus zvýrazňování.
Více se dozvíte na www.techsoft3d.com.