Pražané se již od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň intenzivně využívá online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena je na Prahu a spádové oblasti. Jejím cílem je kreativní a hravou formou představit veřejnosti benefity informačního systému Prahy 2GIS, na konkrétních příkladech a situacích ukázat, jak 2GIS dokáže ulehčit a především zpříjemnit život v Praze. Plánování, nákup médií i produkce kampaně vznikla inhouse v Loosers.

Od října je také spuštěna nová koncepce komunikace na sociálních sítích, vizuály kampaně se odráží i v PPC podpoře produktu. Na listopad byly přichystány netradiční instalace ve vybraných obchodních centrech. Kromě komunikace k cílovým uživatelům je kampaň zaměřena také na komunitu pražských podnikatelů a živnostníků. Pro realizaci 7 klíčových vizuálů si v 2GIS vybrali vyzkoušeného fotografa Pavla Aschermana.