Cílem je obeznámit odbornou veřejnost s možnými řešeními, které nabízejí informační technologie. Při pracovním procesu vzniká značný objem informací, s nimiž je potřeba pracovat a mít k nim neustálý přístup. Tyto informace se vyskytují v různých typech (textové, obrazové, zvukové, apod.) a formách (na papíře, v elektronické formě, apod.). V praxi bývá stále obtížnější správné ukládání všech potřebných informací a jejich následné vyhledávání. Navíc přichází požadavek na sdílení informací v rámci pracovního týmu, který se často nachází v různých lokalitách a zpravidla zahrnuje členy různých samostatných subjektů (firem, poboček, oddělení, apod.). Zároveň se v průběhu času obsah jednotlivých dokumentů mění – vznikají stále nové a nové verze dokumentů a někdy bývá obtížné sledovat, která verze dokumentu je právě platná. Potřebná je kontrola plánovaných termínů a rozpočtových nákladů pro jednotlivé projekty a jejich částí, jako i optimalizace zdrojů.
Pokud se při své činnosti setkáváte s touto problematikou, zaregistrujte se na některý z našich seminářů zde.