
Spatial, vyvíjející řešení pro pohlcující design, oznámil vydání Analogue 2, platformy pro 3D kolaborativní design vytvořené nativně pro Apple Vision Pro. Analogue 2 umožňuje návrhářským týmům „vidět a cítit vývoj projektu v reálném čase“. Tento okamžitý, sdílený kontext je katalyzátorem kreativity, který zásadně mění rychlost, s jakou mohou týmy inovovat a přijímat rozhodnutí.
Analogue 2 je nativně vytvořen pro Apple Vision Pro a obsahuje:
- Workspace: centrální prostředí pro správu týmu, organizaci projektů a ovládání knihovny zdrojů.
- Designer: 3D prostředí se sledováním místností v systému VisionOS, které umožňuje umisťovat a upravovat 3D digitální obsah.
Uživatelské rozhraní Designer umožňuje používat přirozená gesta rukou k přesouvání, škálování a otáčení digitálních 3D objektů; a pomocí přesných ovládacích prvků umístit objekt na přesné místo.
Analogue 2 podporuje standard OpenUSD, který prosazuje NVIDIA jako formát pro svou platformu Omniverse. Mezi zakládající členy aliance OpenUSD patří Pixar, Apple, NVIDIA, Adobe a Autodesk. Spatial je jedním z prvních členů aliance.
Podle oznámení plánuje Spatial ještě letos platformu dále rozšířit. Nadcházející verze Analogue 3 bude optimalizována pro systém visionOS 26 a bude nativně podporovat myš Logitech Mouse. Společnost také očekává vydání Analogue Portal, doprovodné aplikace pro přístup k pohlcujícímu obsahu pomocí dalších produktů Apple, jako je iPhone, iPad a Mac.
„Tím, že Analogue 2 poskytuje snadný přístup ke skutečným, každodenním utilitám, toto uvedení na trh demystifikuje prostorový vývoj pro kreativní týmy pomocí nástrojů, které jsou stejně intuitivní jako výkonné. To vytváří základ pro otevřenější, pohlcující návrhářský ekosystém, který dalece přesahuje rámec jediné platformy.“ Calin Pacurariu |
Analogue 2 je nyní k dispozici v App Storu pro Apple Vision Pro.