
Máte licenci SpinFire mimo program údržby? Z důvodu změny zásad produktu SpinFire od Tech Soft 3D (dříve Actify) bude tato licence nyní ovlivněna. Distributorovi tohoto produktu, společnosti TD-IS, bylo poskytnuto časově omezené období, během kterého může pomoci zákazníkům bez podpory, kterých se tato změna týká.
Co tato změna znamená pro uživatele bez podpory?
Dne 31. července 2025 vaše licence SpinFire bez podpory automaticky přejde do stavu Sunset.
Tato změna proběhne automaticky. Software ve stavu Sunset bude i nadále fungovat v běžném provozu, nicméně kvůli změnám v technologii softwaru/hardwaru, konfiguraci osobního počítače a souladu se systémem Microsoft Windows nebude možné licenci nijak aktualizovat ani upravovat. Pokud dojde k jakémukoliv problému s vaším počítačem, softwarem, sítí nebo licencí, nebudou v TD-IS schopni poskytnout podporu.
Speciální nabídka pro obnovení licence – platná do 30. 7. 2025
TD-IS nabízí speciální aktivační ceny pro získání nejnovější verze SpinFire Insight (dříve Professional/Ultimate), a to i v případě, že vaše licence byla mimo údržbu po delší dobu. Tato nabídka zahrnuje výměnu vaší stávající licence v poměru 1:1 za nejnovější konfiguraci.
Výhody této nabídky:
Cena reaktivace:
|
Více informací o obsahu balíčku SpinFire Premium najdete zde: Podporované CAD formáty
Co dál?
Po prvním roce můžete pokračovat s licencí SpinFire Premium nebo přejít na některý z dalších balíčků (Basic, Classic) za aktuální ceny.
Pokud vaše společnost potřebuje neomezený přístup k SpinFire, může být ideální volbou SpinFire Enterprise, který umožňuje používání softwaru v práci, na cestách i doma pro celý váš tým.
Kontaktujte TD-IS včas
Pokud chcete zabránit přechodu vaší licence do stavu Sunset, neváhejte TD-IS co nejdříve kontaktovat – nabídka platí do 31. července 2025.