Duality AI, která stojí za platformou Falcon pro simulace digitálních dvojčat, oznámila všeobecné vydání FalconEditoru, intuitivního vizuálního nástroje pro vytváření digitálních dvojčat a simulací. FalconEditor byl navržen tak, aby zefektivnil a urychlil zavádění simulací digitálních dvojčat, a byl vyvinut s využitím enginu Unreal Engine od Epic Games, 3D nástroje pro tvorbu her a dalších pohlcujících zážitků v reálném čase, který se používá v různých odvětvích.
Kombinace komplexního pracovního postupu simulace dvojčat na data Falcon v kombinaci s rozšířením Unreal Editoru a open-source formátu definice digitálních dvojčat nyní zpřístupňuje podnikovým zákazníkům celý ekosystém Unreal Engine, aniž by je nutil používat specifický hardware nebo proprietární modely umělé inteligence.
Simulace digitálních dvojčat se stává výkonným zdrojem pro řešení složitých problémů v oblasti umělé inteligence, robotiky a vývoje inteligentních systémů. Může vnést do modelů AI porozumění fyzikálnímu světu, zajistit bezpečný provoz robotů a přinést předvídatelnost založenou na datech do plánování a přípravy nasazení AI a automatizace s vysokými nároky. Průmyslové simulační nástroje se však nehodí pro jedinečné požadavky na tvorbu syntetických dat AI a požadavky na autonomii. Naopak herní enginy a nástroje pro simulaci vizuálních efektů historicky vyžadovaly specializované dovednosti, které mohou představovat významnou překážku pro bezproblémové využití v podnikovém kontextu. FalconEditor je integrované vývojové prostředí (IDE), které díky svému zaměření funguje tak, aby tuto mezeru překlenulo a zefektivnilo generování vysoce věrných fotorealistických dat ze simulace digitálních dvojčat. Tato verze představuje významný krok ke snadnému zpřístupnění simulace digitálních dvojčat inženýrům a datovým vědcům, čímž se výrazně snižují překážky pro její přijetí týmy zabývajícími se umělou inteligencí a automatizací.
Vývoj a vydání FalconEditoru je umožněno díky OEM dohodě s Epic Games, tvůrcem Unreal Enginu. Duality od počátku založila Falcon na Unreal Enginu díky jeho bezkonkurenčním renderovacím schopnostem a obrovské dostupnosti obsahu. Přenesení funkcí Unreal Editoru do Falconu bylo jasným dalším krokem, který usnadní návrh simulací a umožní lépe sloužit potřebám zákazníků.
Tato dohoda staví Duality do pozice optimálního dodavatele simulačních řešení pro ekosystém Unreal Engine. Licence produktu FalconPro zahrnuje přístup k Unreal Editoru a také podporu první strany od týmu pro úspěch zákazníků společnosti Duality. Spoluprací s Duality dává Epic Games najevo svůj trvalý závazek k přijetí Unreal Enginu pro podnikové aplikace.
Rozšířením FalconEditoru o funkce Unreal Editoru otevírá Duality nové možnosti vytváření vysoce kvalitních digitálních dvojčat. Inženýři a datoví vědci budou moci tyto vylepšené funkce využívat k vytváření rozsáhlých virtuálních světů s využitím umělé inteligence a robotických systémů pro simulaci digitálních dvojčat odkudkoli, včetně přímo z webového prohlížeče.
Aby to bylo možné, přidala Duality do Unreal Editoru funkce digitálních dvojčat a hladce je integrovala se svým vysoce výkonným simulátorem digitálních dvojčat FalconSim. A co je životně důležité pro bezproblémové přijetí v podnicích, FalconEditor je podobně integrován s FalconCloudem, katalogem digitálních dvojčat a scénářů a cloudovým simulačním prostředím od Duality. Konečný výsledek umožňuje uživatelům softwaru Falcon vzít jakýkoli z milionů prostředků z ekosystému Unreal Enginu – položky, systémy, prostředí – přizpůsobit je a snadno převést na digitální dvojčata připravená k simulaci, doplněná o laditelné parametry a další potřebná data. Plně vizuální rozhraní FalconEditoru umožňuje intuitivní uspořádání a manipulaci s těmito digitálními dvojčaty, což umožňuje intuitivní konfiguraci různorodých simulačních scénářů, které jsou díky knihovně virtuálních senzorů Falconu okamžitě k dispozici pro generování dat. Tvůrci mohou testovat a řešit své scénáře – včetně úprav kódu Pythonu pro rozšíření chování digitálních dvojčat – přímo v IDE FalconEditoru a poté je sdílet se spolupracovníky prostřednictvím FalconCloudu. Scénáře pak lze zcela flexibilně spouštět pomocí FalconSim v cloudu, v rámci podnikových propojení nebo na místním počítači.
Tato obecná verze FalconEditoru vychází z přístupu k produktu zaměřeného na zákazníka, který Duality vynesl ocenění Top AI & Data Product v soutěži 2024 Product Awards a nadále získává pochvaly zákazníků.
Chcete-li se dozvědět více o FalconEditoru a celé sadě produktů Falcon pro simulaci digitálních dvojčat, navštivte stránky duality.ai nebo se ještě dnes zaregistrujte do služby FalconCloud a vyzkoušejte si výkon simulace digitálních dvojčat přímo z webu na falcon.duality.ai.