ABB Robotika spustila v Česku aplikaci ABB Infoservice, která byla vyvinuta lokálně se záměrem nabídnout ji firemním klientům ABB po celém světě. Uživatelé díky ní uvidí informace o svých robotech přehledně na jednom místě – ať už jde o provozní stavy, evidenci servisních zásahů, seznam robotů nebo vhodné příslušenství. Všechny události se monitorují a díky notifikacím zákazník nepřijde o žádnou důležitou informaci od digitálního servisu ABB.
Využít lze chat, přes který dostane uživatel pomoc s odhalením potenciální závady a jejím odstraněním. Následně se může rozhodnout, zda opravu zvládne sám, nebo si vyžádá asistenci servisního oddělení ABB.
Díky přístupnosti a jednoduchosti aplikace ABB Infoservice budou zákazníci šetřit svůj čas i náklady. Získají totiž dokonalý přehled o všem, co se kolem jejich robota nebo robotů děje, a případnou závadu se tak povede dříve vyřešit. Aplikace je pro ABB milníkem, který dále otevře využití robotů širokému spektru podnikatelů.
V případě urgentního problému lze přímo v aplikaci potvrdit hotline s non-stop servisní podporou. Stejně snadno může uživatel zobrazit v sekci Roboty přehled svých robotů ABB se všemi informacemi, které potřebuje. A pokud bude chtít poptat nové příslušenství, stačí si jednoduše vybrat z nabídky a poslat nezávaznou poptávku.
Službu ABB Infoservice lze využívat nejen na telefonu, ale i přes webové rozhraní (počítač, tablet apod.). Ať už ve firmě sleduje stav robotů ředitel, manažer, programátor nebo operátor, novou aplikaci můžou používat všichni.
Pro udělení přístupu ke službě ABB Infoservice je potřeba kontaktovat obchodního zástupce. Aplikace je kompatibilní s operačními systémy iOS a Android.